Ratownictwo Wodne - Zapytanie ofertowe - ZMIANA

Uzdrowisko Świnoujście S.A. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym współpracy w okresie 6 miesięcy w zakresie świadczenia usług ratownictwa wodnego poprzez: 

  • zapewnienie stałej kontroli basenu krytego przez wykwalifikowaną kadrę ratowników wodnych
  • koordynację - ciągły nadzór nad realizacją usługi
  • opracowanie procedur ratowniczych, prowadzenie rejestru działań ratowniczych oraz innej obowiązkowej dokumentacji
  • przekazywanie Zamawiającemu aktualnych grafików pracy ratowników, comiesięcznych rozliczeń realizowanej usługi, uprawnień ratowników
  • zapewnienie jednolitego ubioru dla ratowników wodnych
  • stały kontakt i współpracę z Zamawiającym

Przedmiotem umowy będzie świadczenie usług przez 1 ratownika wodnego w każdym z dwóch obiektów w wymiarze:

5 godzin dziennie (15.00-20.00) od poniedziałku do niedzieli/ 7 dni w tygodniu

w obiekcie Admirał I  ul. Żeromskiego 13 oraz 

w obiekcie Henryk ul. Sienkiewicza 2 w Świnoujściu. 

Szacowana ilość godzin kontroli basenu w okresie realizacji zamówienia (6 miesięcy) wynosi łącznie na 2 obiektach: 1830 godzin, tj. miesięcznie 305 godzin. 

Usługa będąca przedmiotem zapytania musi być świadczona zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.:

  • Ustawą z 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach  wodnych (Dz. U. z 2023 poz. 714)
  • Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych  z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U.  z 2022 poz. 1981)

Proszę o przedstawienie oferty cenowej za wykonanie przedmiotu zapytania wskazując wartość ogółem oferty czyli 1830 godzin x zaproponowana stawka za 1h pracy netto/brutto


Proszę o zwrotne przesłanie oferty cenowej do 09.02.2024 r.  na adres a.bladt@uzdrowisko.pl